Wonderfull Sulawesi

27 januari 2016 - Assen, Nederland

Nog 12 nachtjes slapen en......we gaan op reis. Oh ik ben ook net een klein kind ik tel de nachtjes. De voorbereidingen voor onze Sulawesireis zijn nu in volle gang. De aptheek is gepunderd, we hebben ons aangemeld bij Buitenlandse Zaken (voorheen peinsden we daar niet over), er ligt een "To do- lijstje"op tafel.

Als je nu denkt: "ik ben wel klaar met dat reisblog van Jetteke", laat het me dan even weten dan schrap ik je van de maillijst, geen enkel probleem hoor.

Ziezo dit item kan dus weer afgestreept worden.

1. Ellie Peereboom:
    Lieve Jetteke en Dauwe
    Nou daar gaan jullie dus weer, jammer genoeg hebben we elkaar door omstandigheden niet meer getroffen.Maar dat halen we wel weer in.
    Fijne ontdekkingsreis samen
    liefs Ellie
  2. Jaap Bouma:
    27 januari 2016
    Goede reis en geniet van het goede naar het vroegere Celebes. Naar welke gebieden gaan jullie?
  3. Femmy:
    27 januari 2016
    Voorpret, echte pret en napret dat past helemaal bij jullie. Natuurlijk wil ik graag jullie reisverhalen lezen. Leuk! Fijne tijd samen.
    Ik zoek nog wel even contact met jullie.
  4. Josita Verweij:
    27 januari 2016
    Natuurlijk willen we jullie reisverhalen volgen. We reizen dan in gedachten met jullie mee. Fijne voorbereidingstijd! Kus Paul en Josita
  5. Henk en Ina:
    27 januari 2016
    Ook wij vinden het altijd weer genieten van jullie reisverslag. Niet schrappen dus !!!!!
    Liefs, Henk en Ina
  6. An en Roel.:
    28 januari 2016
    Wij lezen graag mee en wensen jullie alvast een fijne reis.
    Liefs An en Roel.
  7. Elsemieke:
    1 februari 2016
    Hey lieverds! Mij hoef je niet te schrappen hoor, veel te leuk om vanuit hier een beetje mee te reizen! De vertrekdag komt steeds dichterbij, leuk leuk! Zien elkaar zondag, xxx
  8. Siny:
    8 februari 2016
    zo jullie vakantie is begonnen, op afstand reizen we met jullie mee.
    Heel veel reisplezier.
    We kijken nu alweer uit naar jullie belevenissen.

een knuffel van ons