Verdriet!

25 augustus 2014 - Assen, Nederland

Vanmorgen ging op tijd de telefoon. Jannelies aan de lijn met het intens verdrietige bericht dat Jan zijn vader plotseling is overleden. Schrik, ontreddering, verdriet een scala van emoties overvalt ons en we willen maar een ding en dat is hoe dan ook steun geven aan de kinderen.

We besluiten meteen terug te gaan naar huis. We dubben nog wel of we de vakantie zullen afbreken of onderbreken en kiezen na diep beraad toch voor onderbreken. On line boeken we tickets en morgen vliegen we terug naar huis. Zondag gaan we weer terug. Wat een geluk dat we in Dubrovnik zijn waar een luchthaven is. Morgen met de boot naar Dubrovnik en vandaar met de bus naar de airport.

vandaag zouden we de stad gaan bezoeken dat zullen we nog steeds wel gaan doen maar pas met de boot van 15.45 gaan we weg. We zien wel hoe laat we terugkomen.

Onze gedachten draaien toch maar om een ding en dat is bij de kinderen en Tinie die nu zo'n groot verdriet hebben. Maar hier op de hete camping blijven zitten lost ook niets op dus toch maar op pad.

1. José Henkelman:
    25 augustus 2014
    Wat een naar bericht! Frans en ik wensen jullie heel veel sterkte. Onze gedachten gaan uiteraard ook uit naar Jan en Jannelies en hun naasten. Goede reis!
  2. An en Roel.:
    25 augustus 2014
    Wat een triest bericht.Wij wensen Jan,Jannelies en jullie veel sterkte.Groetjes An en Roel.
  3. Josita Verweij:
    25 augustus 2014
    Wat een vervelend bericht,zeg! We leven met jullie mee en zullen een kaart sturen naar Jan en Jannelies. Jullie veel sterkte met de terugreis. Vanavond zal ik een kaarsje laten branden in de kerk ter nagedachtenis aan Opa Beute. Liefs van je buurtjes.
  4. Henk en Ina:
    25 augustus 2014
    Erg verdrietig om nu op dit moment dit bericht te krijgen. We begrijpen jullie beslissing en wensen jullie veel sterkte en steun, ook aan Jan , Jannelies en de kinderen. We wensen jullie een goede vlucht naar huis en hopen dat jullie na deze moeilijke dagen jullie reis weer kunnen oppakken.
    Gr. Henk en Ina
  5. Marianne en Rien:
    Hoi lieve Jetteke en Dauwd,

Wat een triest bericht. Wij wensen jullie maar vooral Jan, Jannelies en hun naasten heel veel sterkte.

Rien en Marianne