Vervolg Makassar

10 februari 2016 - Makassar, Indonesië

Er ging iets helemaal fout. Hier het vervolg.  We drinken s avonds nog iets , hebben daarbij een mooi uitzicht op de zee en gaan op tijd slapen. Althans ik, Dauwe maakt zich grote zorgen over de koffers want daarin zitten ook de medicijnen enz. Enz. En hij is heel vaak wakker. Na het ontbijt, ja Jannelies met tropisch fruit, vragen we maar eens of er al voor ons is gebeld. Nee dus. Dat is balen want een spijkerbroek, dikke schoenen en een T shirt met lange mouwen is heel erg warm aan. Om 1200 is er nog niet gebeld. Dan bel ik zelf het contact nummer en ja hoor de bagage is er. In de loop van de middag wordt deze bezorgd bij het hotel. Dat is fijn.!,           Als we ons omgekleed hebben brengen we een bezoek aan Fort Rotterdam, een prachtig onderhouden Fort , overblijfsel uit de tijd van de VOC. Langs de kant van de straatnog een lekkere kokosnoot leegdrinken en dan terug naar het hotel, waar Dauwe dus een slaapje doet en ik op de trap zit.