Vervolg Makassar

10 februari 2016 - Makassar, Indonesië

Er ging iets helemaal fout. Hier het vervolg.  We drinken s avonds nog iets , hebben daarbij een mooi uitzicht op de zee en gaan op tijd slapen. Althans ik, Dauwe maakt zich grote zorgen over de koffers want daarin zitten ook de medicijnen enz. Enz. En hij is heel vaak wakker. Na het ontbijt, ja Jannelies met tropisch fruit, vragen we maar eens of er al voor ons is gebeld. Nee dus. Dat is balen want een spijkerbroek, dikke schoenen en een T shirt met lange mouwen is heel erg warm aan. Om 1200 is er nog niet gebeld. Dan bel ik zelf het contact nummer en ja hoor de bagage is er. In de loop van de middag wordt deze bezorgd bij het hotel. Dat is fijn.!,           Als we ons omgekleed hebben brengen we een bezoek aan Fort Rotterdam, een prachtig onderhouden Fort , overblijfsel uit de tijd van de VOC. Langs de kant van de straatnog een lekkere kokosnoot leegdrinken en dan terug naar het hotel, waar Dauwe dus een slaapje doet en ik op de trap zit.

1. Roelie Veger:
    10 februari 2016
    Gelukkig is alles weer terecht en nu heerlijk genieten van jullie vakantie!
  2. Femmy:
    10 februari 2016
    Fijn dat alles in orde gekomen is, niet zo,n goed begin van jullie vakantie.
    Heel veel reisplezier , tot de volgende keer.
    Knuffel Femmy
  3. Jaap Bouma:
    10 februari 2016
    Verbaas je nergens over en wind je nergens niet op. Dat was mijn reismotto vroeger. Even aan denken?
    Jaap Bouma
  4. An en Roel.:
    10 februari 2016
    Het begint spannend.Dan kan dus wat worden.

Liefs An en Roel.
  5. Trijntje:
    Geen zorgen, GENIET!!
    Knuffel
  6. Josita Verweij:
    10 februari 2016
    Toch nog een hele internerende reis , maar eind goed al goed! Het grote genieten gaat nu voor jullie beginnen! Kus van Paul en Josita
  7. Josita Verweij:
    10 februari 2016
    Internerende reis moet zijn enerverende reis!!!! Kus
  8. Ellie Peereboom:
    10 februari 2016
    Wat een spannend begin van jullie reis... hopelijk gaat de rest spannend worden op een leuke manier.. Geniet ervan...liefs
  9. Marianne en Rien:
    Hoi lieve Mikkies,
    Toch nog goed gekomen allemaal. Ik kan mij het gevoel van Douwe helemaal voorstellen.
    En nu genieten. Dikke kus van ons.

Marianne en Rien
  10. Peter Smid:
    14 februari 2016
    Mooi man,alles weer op z'n pootjes terecht gekomen.
    Medicijnen altijd in de handtas(zei een geoefend reiziger)
    Neem voldoende rust.Groeten P&M