Weer thuis

13 maart 2014 - Pagan, Myanmar

Donderdagmorgen, stralende zon, blauwe lucht mooier lenteweer kan een mens zich niet wensen. Bo ligt weer op haar kleedje in de zon, de was is schoon en gestreken weer in de kasten, Dauwe is druk aan het ramen zemen; kortom we zijn weer thuis en back to basic.

De terugreis is prima verlopen en wat is het dan fijn om afgehaald te worden. Daarvoor moeten Jasper, annemiek en Isis wel wat geduld hebben want de douane vindt het nodig onze bagage te onderzoeken. Alle plastic zakken met stinkkleren worden opengehaald, alles gecontroleerd. Zelfs de cheroots, de handgemaakte Birmese sigaretten die we voor Jasper , als curiositeit , hebben meegenomen worden geteld.

Eenmaal aan de Schanswal is het heel gezellig eten met kinderen en kleinkinderen. Fijn elkaar weer knuffelen, elkaar verhalen vertellen, luisteren en kijken naar elkaar.

We kijken met zoveel dankbaarheid terug, de mogelijkheid te hebben zo met ons tweetjes te kunnen reizen!

Iedereen die mijn blog heeft gelezen namens Dauwe en mij heel erg bedankt voor jullie belangstelling, de lieve leuke reacties. Het is zo mooi om ver van huis reacties van het thuisfront te krijgen. Zodra we ergens een wifi verbinding hadden was het eerste waar we naar keken, kijken of er mail is.....

Na vandaag ga ik aan de slag om een fotoboek te maken van Boeddha 's pretpark. En vind je het leuk om de foto's te bekijken weet dat je van harte welkom bent.

Jetteke

1. An en Roel.:
    13 maart 2014
    Fijn,dat jullie weer veilig thuis zijn.

Groetjes An en Roel.
  2. Ellie Peereboom:
    13 maart 2014
    Fijn dat de terugreis goed is verlopen en hoe sliep het weer in jullie waterbedje??? en de luxe went vast heel erg snel.
    Geniet er ook weer van om thuis te zijn en er staat van alles in de tuin op springen, en het weer Jet dat valt je toch mee hier in ons koude kikkerlandje. liefs van mij
  3. Femmy:
    13 maart 2014
    Bedankt voor de mooie verhalen. Ik kom gauw even langs om jullie weer in levende lijve te zien.
    Tot ziens !
  4. Bernard en Katrien:
    22 maart 2014
    Beste,

Wij zijn jullie reisverhaal aan het lezen, heel leuk.
    Wij gaan in juni voor 3 weken in Myanmar met de rugzak rondtrekken.
    Zouden we jullie een paar vragen mogen stellen?
    oa Hebben jullie alle overnachtingen op voorhand geboekt?
    Alvast bedankt.
    Groeten Bernard en Katrien